1
|
|
|
Багатство й краса української мови
|
Записати 5 прислів’їв про мову
|
2
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про мову й мовлення. Ситуація спілкування
|
Вивчити правила на стор. 222. Виконати вправу 581.
|
3
|
|
|
Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення
|
Виконати вправу 10.
|
4
|
|
|
Просте речення. Розділові знаки в простому реченні
|
Виконати вправу 9.
|
5
|
|
|
Звертання. Вставні слова та сполучення слів
|
Виконати задання на картках.
|
6
|
|
|
Однорідні члени в простому реченні
|
Виконати вправу 14.
|
7
|
|
|
Складне речення. Розділові знаки в складному реченні
|
Виконати вправу 19.
|
8
|
|
+ Діалог (окрема колонка без дати в журналі)
|
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі
|
Виконати вправу 22.
|
9
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Структура тексту. Тема й основна думка тексту
|
Вивчити правила на стор. 16. Виконати вправу 34.
|
10
|
|
|
Розв’язок зв’язного мовлення. Повторення відомостей про стилі й типи мовлення. Докладний усний переказ тексту художнього стилю
|
Вивчити правила на стор. 18. Виконати вправу 38.
|
11
|
|
|
Контрольна робота № 1. Тестування
|
Повторити відомості з лексикології.
|
12
|
|
|
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
|
Вивчии правила на стор. 22. Виконати вправу 47.
|
13
|
|
+ усний переказ (колонка без дати)
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру
|
Написати переказ за складеним планом.
|
14–15
|
|
|
Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова, неологізми
|
Вивчити правила на стор. 25-26, 28.
Виконати вправи 52, 55.
|
16
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ тексту з елементами опису природи
|
Підготувати переказ за поданим планом.
|
17–18
|
|
|
Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова
|
Вивчити правила на стор. 29. Виконати вправу 59.
|
19
|
|
|
Офіційно-ділова лексика
|
Виконати вправу 62.
|
20
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Складання оголошення
|
Виконати вправу 595.
|
21
|
|
|
Професійні слова й терміни
|
Вивчити правила на стор. 31-33. Виконати вправу 68.
|
22
|
|
|
Діалектні слова
|
Вивчити правила на стор. 34. Виконати вправу 78.
|
23
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму
|
Вивчити правила на стор. 238-239. виконати впрпаву 605 (4 завд.)
|
24
|
|
|
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення з фразеологічним словником
|
Вивчити правила на стор. 37. Виконати вправу 87.
|
25
|
|
|
Джерела української фразеології. Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновид фразеології
|
Вивчити правила на стор. 44-45. виконати вправу 106.
|
26
|
|
|
Контрольна робота № 2. Тестування. Навчальне читання художнього тексту мовчки
|
Повторити відомості з розділу «Лексикологія».
|
27
|
|
|
Аналіз контрольної роботи
|
Дати відповіді на питання на стор. 49.
|
28–29
|
|
|
Змінювання й творення слів. Основні способи словотвору. Твірне слово — база для утворення іншого слова
|
Вивчити правила на стор. 52, 53. Виконати вправу 124.
|
30
|
|
|
Основні способи словотворення. Ознайомлення зі словотвірним словником
|
Вивчити правила на стор. 55. Виконати вправу 138.
|
31
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Особливості будови роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту, що містить роздум
|
Написати переказ за складеним планом.
|
32
|
|
|
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник
|
Вивчити правила на стор. 58. Виконати вправу 144.
|
33–34
|
|
|
Зміни приголосних при творенні слів
|
Вивчити правила на стор. 60,62. Виконати вправу 154. виконати завдання на картках.
|
35
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису природи
|
Дописати переказ.
|
36–37
|
|
|
Складні слова. Правопис складних і складноскорочених слів
|
Вивчити правила на стор. 63, 65, 67-69. Виконати вправи 164, 171.
|
38
|
|
|
Контрольна робота № 3. Тестування. Читання мовчки
|
Дати відповіді на питання на стор. 73.
|
39
|
|
|
Загальна характеристика частин мови
|
Вивчити правила на стор. 76. Виконати вправу 185.
|
40
|
|
|
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
Вивчити правила на стор. 79-80. Виконати вправу 190.
|
41
|
|
|
Іменники — назви істот і неістот. Іменники — загальні й власні назви. Велика буква й лапки у власних назвах
|
Виконати вправу 194.
|
42
|
|
|
Контрольний переказ тексту розповідного характеру
|
Дописати переказ.
|
43
|
|
|
Рід іменників. Іменники спільного роду
|
Вивчита правила на стор. 86. Виконати вправу218.
|
44
|
|
|
Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Збірні іменники
|
Вивчити правила на стор. 89. Виконати вправу
|
45
|
|
|
Відмінки іменників, їх значення
|
Вивчити правила на стор. 91-92. Виконати вправу 229.
|
46
|
|
|
Поділ іменників на відміни й групи. Відмінювання іменників
|
Вивчити правила на стор. 93-95. Виконати вправу 240.
|
47
|
|
|
Контрольна робота № 4. Тестування
|
Повторити відомості про самостійні і службові частини мови.
|
48
|
|
|
Контрольний диктант
|
Виконати завдання на картках.
|
49
|
|
|
Відмінювання іменників I відміни
|
Вивчити § 29. Виконати вправу 247.
|
50
|
|
|
Відмінювання іменників II відміни
|
Вивчити §30. Виконати вправу 258.
|
51
|
|
|
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду II відміни в родовому відмінку однини
|
Вивчити §31. Виконати вправу 263.
|
52
|
|
|
Відмінювання іменників III відміни
|
Вивчити §32. Виконати вправу 267.
|
53
|
|
|
Відмінювання іменників IV відміни
|
Виконати вправу 272.
|
54
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів
|
Виконати вправу 557.
|
55
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням
|
Дописати переказ.
|
56
|
|
|
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
|
Вивчити §33. виконати вправу 276.
|
57
|
|
|
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників
|
Вивчити §34. Виконати вправу 286.
|
58
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за жанровою картиною
|
Написати твір за складеним планом.
|
59
|
|
|
Контрольна робота № 5. Тестування
|
Повторити відомості про іменник як частину мови.
|
60
|
|
|
Особливості творення іменників. Правопис складних іменників
|
Вивчити §35. Виконати завдання на картках..
|
61
|
|
|
Літери е, и, і в суфіксах -ечк-, -єчк-, -ичк-,
-ечок-, -ичок, -инн(я),
-інн(я), -енн(я), -єнн(я), -ив(о), -ев(о)
|
Виконати вправу 299.
|
62-63
|
|
|
Написання та відмінювання імен по батькові
|
Вивчити §36. Виконати вправи 301, 304.
|
64
|
|
|
Особливості написання іменників у кличному відмінку
|
Виконати вправу 309.
|
65–66
|
|
|
Правопис іменників. Написання не з іменниками
|
Вивчити §37. Виконати вправи 313, 316.
|
67–68
|
|
|
Підсумкові уроки з теми «Іменник як частина мови»
|
Дати відповіді на питання на стор. 125.
|
69
|
|
|
Навчальний диктант
|
Зробити морфологічний розбір поданих іменників.
|
70
|
|
|
Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
Вивчити §40. Виконати вправу 333.
|
71
|
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Творення та правопис прикметників
|
Вивчити §41. виконати вправу 346.
|
72
|
|
|
Перехід прикметників з однієї групи в іншу
|
Виконати вправу 347.
|
73–74
|
|
|
Ступені порівняння прикметників
|
Вивчити §42. Виконати вправи 352, 355.
|
75-76
|
|
|
Повні та короткі форми прикметників
|
Вивчити §43. Виконати вправи 361, 362 (Б).
|
75–76
|
|
|
Відмінювання прикметників. Прикметники твердої та м’якої груп
|
Вивчити §44. Виконати вправи 365, 372.
|
78
|
|
|
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. Морфологічний розбір прикметників
|
Вивчити §45. Виконати вправу 378.
|
79
|
|
|
Контрольна робота № 6. Тестування
|
Повторити відомості про прикметник як частину мови.
|
80
|
|
|
Написання прикметників із суфіксами
|
Вивчити §46. Виконати вправу 391.
|
81
|
|
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-,
-ств(о), -цьк-, -цтв(о), -зьк-, -зтв(о)
|
Виконати завдання на картках.
|
82
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі
|
Підготувати повідомлення на задану тему.
|
83
|
|
|
Написання не з прикметниками
|
Вивчити §47. Виконати вправу 397.
|
84
|
|
|
Написання нн і н у прикметниках
|
Вивчити §48. Виконати вправу 404.
|
85–86
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усний та письмовий твір-опис приміщення в художньому стилі
|
Написати твір за складеним планом.
|
87
|
|
|
Написання складних прикметників разом або через дефіс
|
Вивчити §49. Виконати вправу 416.
|
88
|
|
|
Написання й відмінювання прізвищ
|
Вивчити §50. Виконати вправу 421.
|
89
|
|
|
Контрольний диктант. Навчальне аудіювання
|
Повторити
|
90
|
|
|
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
Вивчити §52. Виконати вправу 436.
|
91–92
|
|
|
Кількісні й порядкові числівники. Числівники прості, складні та складені
|
Вивчити §53. Вивчити вправу 446.
|
93–94
|
|
|
Відмінювання кількісних числівників
|
Вивчити §54. Виконати вправи 458, 459.
|
95
|
|
|
Відмінювання порядкових числівників
|
Вивчити §56. Виконати вправу 478.
|
96
|
|
|
Творення числівників. Морфологічний розбір числівників
|
Виконати завдання на картках.
|
97–98
|
|
|
Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру
|
Дописати переказ.
|
99–100
|
|
|
Правопис числівників
|
Виконати завдання на картках.
|
101
|
|
|
Контрольна робота № 7. Тестування. Аудіювання
|
Повторити відомості про числівник як частину мови.
|
102
|
|
|
Аналіз контрольної роботи
|
Повторити відомості з морфології.
|
103
|
|
|
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням
|
Вивчити §59. Виконати вправу 504.
|
104
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір-опис природи за картиною
|
Дописати твір.
|
105
|
|
|
Особові займенники. Зворотний займенник себе
|
Вивчити §60. Виконати вправу 508.
|
106
|
|
+ усний твір (колонка без дати)
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-роздум про вчинок людини на основі власних спостережень
|
Підготувати твір за планом (усно).
|
107–108
|
|
|
Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого
|
Дописати твір.
|
109–110
|
|
|
Питальні, відносні, вказівні й означальні займенники
|
Вивчити §61, 64. Виконати вправи 519, 551.
|
111–112
|
|
|
Заперечні й неозначені займенники. Ні в заперечних займенниках. Дефіс у неозначених займенниках
|
Вивчити §62. Виконати вправу 531.
|
113
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Замітка в газету типу роздуму про вчинок людини
|
Написати замітку в газету.
|
114–115
|
|
|
Присвійні займенники. Морфологічний розбір займенників
|
Вивчити §63. Виконати вправу 541.
|
116
|
|
|
Контрольна робота № 8. Тестування
|
Дати відповіді на питання на стор. 215.
|
117
|
|
+ читання вголос (колонка без дати)
|
Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. План роботи
|
Виконати вправу 590.
|
118
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з лексикології
|
Виконати вправу 566.
|
119
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Особливості опису приміщення. Усний переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення
|
Підготувати переказ за планом.
|
120
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії
|
Виконати вправу 570.
|
121–122
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії
|
Виконати вправи 577, 574.
|