Головна » Файли » Мої файли

Календарний план. Українська мова. 6 клас. Нова програма
[ Викачати з сервера (141.5 Kb) ] 18.08.2015, 16:10

№ уроку

Дата

Примітка

Тема уроку

Домашнє
завдання

1

 

 

Багатство й краса української мови

Записати 5 прислів’їв про мову

2

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про мову й мовлення. Ситуація спілкування

Вивчити правила на стор. 222. Виконати вправу 581.

3

 

 

Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення

Виконати вправу 10.

4

 

 

Просте речення. Розділові знаки в простому реченні

Виконати вправу 9.

5

 

 

Звертання. Вставні слова та сполучення слів

Виконати задання на картках.

6

 

 

Однорідні члени в простому реченні

Виконати вправу 14.

7

 

 

Складне речення. Розділові знаки в складному реченні

Виконати вправу 19.

8

 

 

+ Діалог (окрема колонка без дати в журналі)

Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі

Виконати вправу 22.

9

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Структура тексту. Тема й основна думка тексту

Вивчити правила на стор. 16. Виконати вправу 34.

10

 

 

Розв’язок зв’язного мовлення. Повторення відомостей про стилі й типи мовлення. Докладний усний переказ тексту художнього стилю

Вивчити правила на стор. 18. Виконати вправу 38.

11

 

 

Контрольна робота № 1. Тестування

Повторити відомості з лексикології.

12

 

 

Групи слів за походженням: власне українські й запозичені слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів

Вивчии правила на стор. 22. Виконати вправу  47.

13

 

+ усний переказ (колонка без дати)

Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру

Написати переказ за складеним планом.

14–15

 

 

Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова, неологізми

Вивчити правила на стор. 25-26, 28.

Виконати вправи 52, 55.

16

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ тексту з елементами опису природи

Підготувати переказ за поданим планом.

17–18

 

 

Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова

Вивчити правила на стор. 29. Виконати вправу 59.

19

 

 

Офіційно-ділова лексика

Виконати вправу 62.

20

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Складання оголошення

Виконати вправу 595.

 

21

 

 

Професійні слова й терміни

Вивчити правила на стор. 31-33.  Виконати вправу 68.

22

 

 

Діалектні слова

Вивчити правила на стор. 34. Виконати вправу 78.

23

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму

Вивчити правила на стор. 238-239. виконати впрпаву 605 (4 завд.)

24

 

 

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення з фразеологічним словником

Вивчити правила на стор.  37. Виконати вправу 87.

25

 

 

Джерела української фразеології. Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновид фразеології

Вивчити правила на стор. 44-45. виконати вправу 106.

26

 

 

Контрольна робота № 2. Тестування. Навчальне читання художнього тексту мовчки

Повторити відомості з розділу «Лексикологія».

27

 

 

Аналіз контрольної роботи

Дати відповіді на питання на стор. 49.

28–29

 

 

Змінювання й творення слів. Основні способи словотвору. Твірне слово — база для утворення іншого слова

Вивчити правила на стор. 52, 53. Виконати вправу 124.

30

 

 

Основні способи словотворення. Ознайомлення зі словотвірним словником

Вивчити правила на стор. 55. Виконати вправу 138.

31

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Особливості будови роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту, що містить роздум

Написати переказ за складеним планом.

32

 

 

Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник

Вивчити правила на стор. 58. Виконати вправу 144.

33–34

 

 

Зміни приголосних при творенні слів

Вивчити правила на стор. 60,62. Виконати вправу 154. виконати завдання на картках.

35

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису природи

Дописати переказ.

36–37

 

 

Складні слова. Правопис складних і складноскорочених слів

Вивчити правила на стор. 63, 65, 67-69. Виконати вправи 164, 171.

38

 

 

Контрольна робота № 3. Тестування. Читання мовчки

Дати відповіді на питання на стор. 73.

39

 

 

Загальна характеристика частин мови

Вивчити правила на стор. 76. Виконати вправу 185.

40

 

 

Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Вивчити правила на стор. 79-80. Виконати вправу 190.

41

 

 

Іменники — назви істот і неістот. Іменники — загальні й власні назви. Велика буква й лапки у власних назвах

Виконати вправу 194.

42

 

 

Контрольний переказ тексту розповідного характеру

Дописати переказ.

43

 

 

Рід іменників. Іменники спільного роду

Вивчита правила на стор. 86. Виконати вправу218.

44

 

 

Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Збірні іменники

Вивчити правила на стор. 89. Виконати вправу 

45

 

 

Відмінки іменників, їх значення

Вивчити правила на стор. 91-92. Виконати вправу 229.

46

 

 

Поділ іменників на відміни й групи. Відмінювання іменників

Вивчити правила на стор. 93-95. Виконати вправу 240.

47

 

 

Контрольна робота № 4. Тестування

Повторити відомості про самостійні і службові частини мови.

48

 

 

Контрольний диктант

Виконати завдання на картках.

49

 

 

Відмінювання іменників I відміни

Вивчити § 29. Виконати вправу 247.

50

 

 

Відмінювання іменників II відміни

Вивчити §30. Виконати вправу 258.

51

 

 

Особливості відмінювання іменників чоловічого роду II відміни в родовому відмінку однини

Вивчити §31. Виконати вправу 263.

52

 

 

Відмінювання іменників III відміни

Вивчити §32. Виконати вправу 267.

53

 

 

Відмінювання іменників IV відміни

Виконати вправу 272.

54

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів

Виконати вправу 557.

55

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням

Дописати переказ.

56

 

 

Відмінювання іменників, що мають форму лише множини

Вивчити §33. виконати вправу 276.

57

 

 

Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників

Вивчити §34.  Виконати вправу 286.

58

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за жанровою картиною

Написати твір за складеним планом.

59

 

 

Контрольна робота № 5. Тестування

Повторити відомості про іменник як частину мови.

60

 

 

Особливості творення іменників. Правопис складних іменників

Вивчити §35. Виконати завдання на картках..

61

 

 

Літери е, и, і в суфіксах -ечк-, -єчк-, -ичк-,
-ечок-, -ичок, -инн(я),
-інн(я), -енн(я), -єнн(я), -ив(о), -ев(о)

Виконати вправу 299.

62-63

 

 

Написання та відмінювання імен по батькові

Вивчити §36. Виконати вправи 301, 304.

64

 

 

Особливості написання іменників у кличному відмінку

Виконати вправу 309.

65–66

 

 

Правопис іменників. Написання не з іменниками

Вивчити §37. Виконати вправи 313, 316.

67–68

 

 

Підсумкові уроки з теми «Іменник як частина мови»

Дати відповіді на питання на стор. 125.

69

 

 

Навчальний диктант

Зробити морфологічний розбір поданих іменників.

 

70

 

 

Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Вивчити §40. Виконати вправу 333.

71

 

 

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Творення та правопис прикметників

Вивчити §41. виконати вправу 346.

72

 

 

Перехід прикметників з однієї групи в іншу

Виконати вправу 347.

73–74

 

 

Ступені порівняння прикметників

Вивчити §42. Виконати вправи 352, 355.

75-76

 

 

Повні та короткі форми прикметників

Вивчити §43. Виконати вправи 361, 362 (Б).

75–76

 

 

Відмінювання прикметників. Прикметники твердої та м’якої груп

Вивчити §44. Виконати вправи 365, 372.

78

 

 

Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. Морфологічний розбір прикметників

Вивчити §45. Виконати вправу 378.

79

 

 

Контрольна робота № 6. Тестування

Повторити відомості про прикметник як частину мови.

80

 

 

Написання прикметників із суфіксами

Вивчити §46. Виконати вправу 391.

81

 

 

Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-,
-ств(о), -цьк-, -цтв(о), -зьк-, -зтв(о)

Виконати завдання на картках.

82

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі

Підготувати повідомлення на задану тему.

83

 

 

Написання не з прикметниками

Вивчити §47. Виконати вправу 397.

84

 

 

Написання нн і н у прикметниках

Вивчити §48. Виконати вправу 404.

85–86

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Усний та письмовий твір-опис приміщення в художньому стилі

Написати твір за складеним планом.

87

 

 

Написання складних прикметників разом або через дефіс

Вивчити §49. Виконати вправу 416.

88

 

 

Написання й відмінювання прізвищ

Вивчити §50. Виконати вправу 421.

89

 

 

Контрольний диктант. Навчальне аудіювання

Повторити

90

 

 

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Вивчити §52. Виконати вправу 436.

91–92

 

 

Кількісні й порядкові числівники. Числівники прості, складні та складені

Вивчити §53. Вивчити вправу 446.

93–94

 

 

Відмінювання кількісних числівників

Вивчити §54. Виконати вправи 458, 459.

95

 

 

Відмінювання порядкових числівників

Вивчити §56. Виконати вправу 478.

96

 

 

Творення числівників. Морфологічний розбір числівників

Виконати завдання на картках.

97–98

 

 

Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру

Дописати переказ.

99–100

 

 

Правопис числівників

Виконати завдання на картках.

101

 

 

Контрольна робота № 7. Тестування. Аудіювання

Повторити відомості про числівник як частину мови.

102

 

 

Аналіз контрольної роботи

Повторити відомості з морфології.

103

 

 

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням

Вивчити §59. Виконати вправу 504.

104

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір-опис природи за картиною

Дописати твір.

105

 

 

Особові займенники. Зворотний займенник себе

Вивчити §60. Виконати вправу 508.

106

 

 

+ усний твір (колонка без дати)

Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-роздум про вчинок людини на основі власних спостережень

Підготувати твір за планом (усно).

107–108

 

 

Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого

Дописати твір.

109–110

 

 

Питальні, відносні, вказівні й означальні займенники

Вивчити §61, 64. Виконати вправи 519, 551.

111–112

 

 

Заперечні й неозначені займенники. Ні в заперечних займенниках. Дефіс у неозначених займенниках

Вивчити §62. Виконати вправу 531.

113

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Замітка в газету типу роздуму про вчинок людини

Написати замітку в газету.

114–115

 

 

Присвійні займенники. Морфологічний розбір займенників

Вивчити §63. Виконати вправу 541.

116

 

 

Контрольна робота № 8. Тестування

Дати відповіді на питання на стор. 215.

117

 

+ читання вголос (колонка без дати)

Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. План роботи

Виконати вправу 590.

118

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з лексикології

Виконати вправу 566.

119

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Особливості опису приміщення. Усний переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення

Підготувати переказ за планом.

120

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії

Виконати вправу 570.

121–122

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії

Виконати вправи 577, 574.

Категорія: Мої файли | Додав: Ганна
Переглядів: 357 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вітаю Вас, Гість!
Четвер, 19.06.2025